Objednávka

Snažíme se aby k Vám objednávka dorazila co nejdříve. Objednávky odesíláme zpravidla do 24 hodin.


Dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu dopravy.
Nezapomeňte, že doručovací lhůty nezahrnují soboty, neděle a svátky.


V případě platby bankovním převodem se termín dokončení objednávky prodlužuje o dobu odeslání převodu na náš účet. O každé fázi objednávky vás informujeme zasláním e-mailu.
Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do individuálního zákaznického účtu.



Stav objednávky

Jak vyhledat produkt?

Do vyhledávače zadejte název produktu, který hledáte. Označení filtrů Vám pomůže najít zboží přesně podle Vašich představ. Zboží můžete vyhledávat pomocí filtrů podle typu oděvu, značky, barvy, velikosti a mnoha dalších parametrů.

Jak vytvořit objednávku?
    • 1.Vyberte produkt a pokud je potřeba také jeho barvu.
    • 2. Vyberte velikost.
    • 3. Klikněte na tlačítko "Přidat do košíku".
    • 4. Přidejte do košíku tolik produktů, kolik chcete.
    • 5.Když se rozhodnete svůj nákup dokončit, přejděte do košíku podle příslušných pokynů. Zde naleznete celý seznam Vašich nákupů.
    • 6. Chcete-li zadat objednávku, přihlaste se do svého účtu (nebo si ho vytvořte!). Objednávka bez registrace zákaznického účtu je také možná. V tom případě jednoduše vyplňte údaje kupujícího.
    • 7. Vyberte způsob dodání a platby.
    • 8. Seznamte se s Pravidly a Zásadami ochrany osobních údajů a nakonec klikněte na tlačítko "Objednat a zaplatit".

Pssst...Ve skutečnosti je to mnohem jednodušší, než se zdá!

Jaký je termín dodání objednávky?

Snažíme se, aby se k Vám objednávka dostala co nejdříve.

Celková doba realizace objednávky zahrnuje její přípravu pro odeslání a doručení.
Objednávky připravujeme a odesíláme obvykle v průběhu 24h.
Dodací lhůta závisí na zvoleném způsobu dopravy.

Nezapomeňte, že doručovací lhůty nezahrnují soboty, neděle a svátky.

V případě platby bankovním převodem se termín dokončení objednávky prodlužuje o dobu odeslání převodu na náš účet. O každé fázi objednávky vás informujeme zasláním e-mailu. Stav objednávky můžete zkontrolovat přihlášením do individuálního zákaznického účtu.

Jaká jsou označení stavu objednávky?
  • Nová objednávka – Vaše objednávka byla přijata a je v současné době ověřována.

  • Čeká se na ověření platby – Čekáme na Vaši platbu. Po uplynutí 10 dnů bude neuhrazená objednávka automaticky zrušena.

  • Vyřizuje se – objednaný produkt je pro vás dovážen z externího skladu. Předpokládaná doba dodání je 2 až 3 pracovní dny.

  • Realizováno – Vaše objednávka je připravena k odeslání do expedičního skladu za účelem ověření výrobku a jeho obalu.

  • Odesláno – Objednávka byla předána přepravci a vše je již v rukou zvoleného přepravce. V tomto okamžiku čeká na vyzvednutí kurýrem nebo je již na cestě k Vám.

  • Stornováno – Objednávka byla zrušena z důvodu uplynutí lhůty na uhrazení objednávky, nebo byla zrušena na Vaši žádost. Stornovanou objednávku již nemůžeme obnovit. Zboží se na našich stránkách objeví znovu do 24 hodin

  • Vráceno – Vámi vrácené zboží prošlo procesem ověření. Do 3 až 5 pracovních dnů by se finanční prostředky měly objevit na účtu, který uvedete.

  • Nevyzvednuto – stav objednávky, kdy uplynula doba pro vyzvednutí zásilky, nebo zásilka nebyla převzata zákazníkem a vrátila se zpět do našeho skladu.Pokud máte zájem o objednaný produkt, zadejte prosím novou objednávku.