Reklamace

S nákupy na Modivo si můžete být jisti, že obdržíte 100% originální výrobek, který má všechna firemní loga. Na každý výrobek se vztahuje 2-letá záruka. Tato záruka se vztahuje na celý sortiment obchodu, včetně zboží ve slevě.

Potřebujete zboží reklamovat? Není to těžké! V několika krocích vám ukážeme, jak to udělat rychle a efektivně.

Rádi bychom zohlednili všechny reklamace, bohužel v některých případech to není možné Je nutné aby zboží vykazovalo skutečné vady vzniklé vinou výrobce. Proto vyhodnoťte stav zboží a ujistěte se, že výsledné vady nevyplývají z nesprávného používání nebo údržby.

Nezapomeňte, že reklamace se nevztahuje na tyto důvody:

  • 1. přirozené opotřebení zboží
  • 2. mechanická poškození
  • 3. opotřebení vzniklé výběrem nevhodné obuvi
  • 4. samostatné opravy
  • 5. použití obuvi v podmínkách nevhodných pro její účely
  • 6. nedodržení pokynů výrobce pro praní
  • 7. nedodržení pokynů výrobce pro teplotu žehlení
  • 8. nevhodné skladování nebo nesprávná údržba
  • 9. vnější faktory - např. deformace a odlepení podešvi po sušení obuvi u radiátorů
  • 10. mechanické praní obuvi
  • 11. rozdíly v barvě / struktuře kůže, vyplývající z jejich přírodních vlastností
  • 12. barvení ponožek v botách s přírodní barvenou koženou podšívkou

Pokud jste si jisti, že výrobek splňuje podmínky pro reklamaci, stáhněte si reklamační formulář pro oděv nebo obuv, vyplňte jej a vložte do kartonu spolu s reklamovaným zbožím.

Jak zboží reklamovat?

1. Stáhněte příslušný reklamační formulář pro oděvy nebo obuv a vyplňte jej

2. Chcete-li zásilku odeslat zdarma, použijte návratový štítek připojený k zásilce a pokud jej ztratíte a chcete odeslat reklamované zboží zdarma, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle +420 255 712 658 nebo e-mailem na info@modivo.cz.

3. Zabalte reklamované zboží, přidejte k němu vyplněný reklamační formulář a odešlete na adresu:
Adresa pro vrácení zboží ČP:
modivo.cz/eobuwie.pl S.A.
P.O.BOX 1
DEPO
Liberec 70
46307
(pouze poštou)

Adresa pro vrácení zboží PPL
modivo.cz/eobuwie.pl S.A.
PPL, depo 11
Americká 363
Liberec
46007
(pouze kurýrní společností)

 

4. Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od obdržení zásilky. Prodejce informuje kupujícího o přijetí zboží na reklamaci a lhůtě řešení e-mailem.

Posouzení reklamace

1. Pokud Vaše reklamace získá status „uznáno“, nabízíme Vám: výměnu zboží, opravu nebo vrácení peněz.

2. Pokud Vaše reklamace získá status „částečně uznáno“, nabízíme Vám na výrobek slevu.

3. V případě, že Vaši reklamaci považujeme za neopodstatněnou nebo nemůžeme splnit Vaše očekávání, reklamace získá status “neuznáno” a na tomto základě Vám zboží vrátíme.

Nejčastější dotazy

Reklamace

Na jakém základě mám nárok na reklamaci?

Na každý výrobek se vztahuje 2-letá záruka. Tato záruka se vztahuje na celý sortiment obchodu, včetně zboží ve slevě.

Prodlužuje výměna na nový produkt záruční dobu o další 2 roky?

Ne, záruční doba se počítá od data zakoupení produktu.

Prodlužuje se termín záruky v době kdy je produkt v opravě?

Záruční doba se neprodlužuje o čas, kdy je zboží v opravě.

Proč mi byla navržena oprava zboží i když v souladu se zákonem mám právo vybrat si řešení?

Zákazník má v souladu se zákonem právo požadovat vrácení hotovosti, prodávající však není povinen zákazníkovi v tomto vyhovět, v případě pokud vadu je možné odstranit opravou nebo může být výrobek vyměněn na jiný. Díky opravě nebo odstranění vady bude zboží opět použitelné a zachová si všechny estetické a funkční hodnoty.

Proč mi bylo navrženo vrácení peněz navzdory mé žádosti o výměnu nebo opravu zboží?

Pokud závadu není možné odstranit nebo opravit, a obchod v té době nedisponuje stejným modelem a velikostí produktu, proto kvůli nedostatku dalších možností Vám vracíme finanční prostředky za reklamované zboží. Z naší rozsáhlé nabídky si můžete vždy vybrat jiný výrobek, který splní Vaše požadavky.

Platforma k řešení sporů online

V souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 poskytujeme elektronickou vazbu na platformu RSO: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=CS Platforma pro řešení sporů online poskytuje informace a prostor k mimosoudním řešením sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Rádi bychom vám připomněli, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat v případě Vašich dotazů a připomínek  je: info@modivo.cz