Menu
Informace o obchodě
Informace
Užitečné odkazy
Objednávka u Partnera
1. Co je to MODIVO Marketplace?
Toto je místo, kde můžete zakoupit produkty prodávané osvědčenými obchodními Partnery MODIVO.
2. Jak nakupovat na MODIVO Marketplace?
Produkty můžete vkládat do košíku jako při běžném nakupování. Každý produkt, který si vyberete, bude mít informace o prodejci. Pokud daný produkt nabízí více Partnerů, každý z nich může navrhnout vlastní cenu a Vy si můžete vybrat tu, která Vám nejvíce vyhovuje. /p>
3. Proč se mi počítají poštovné náklady při nákupu od partnera?
V případě nákupu u partnera se mohou náklady na doručení lišit a hodnota poštovného bude zobrazena při zadávání objednávky.
4. Co znamenají informace: odeslání Partnerem?
To znamená, že expedici objednaného produktu vyřídí náš Partner a Vy zásilku obdržíte přímo od něj.
5. Koho mohu kontaktovat ohledně mé objednávky MODIVO Marketplace?
Konzultanti MODIVO odpoví na dotazy související s Vaší objednávkou. Vyberte si, jak s námi chcete komunikovat na stránce Kontakt
6. Jaké platební metody jsou dostupné na MODIVO Marketplace?
Za objednávky MODIVO, MODIVO Marketplace a kombinované objednávky (od různých Partnerů, obsahující produkty prodávané MODIVO) můžete zaplatit jednou transakcí rychlými převody (PayU).
7. Moje platba se nezdařila, co mohu dělat?
Pomocí odkazu na obnovení platby v e-mailu, zopakujte platbu.
8. Bude objednávka zadaná na MODIVO Marketplace u různých Partnerů a MODIVO zaslána jako jeden balíček?
Produkty od různých Partnerů budou zaslány v samostatných zásilkách. Není možné je kombinovat, protože nejsou ze stejných skladů.
9. Mohu si vyzvednout produkty objednané na MODIVO Marketplace v prodejně MODIVO?
Produkty Marketplace jsou zasílány přímo od Partnerů k zákazníkovi a jsou dostupné pouze v nabídce MODIVO Marketplace, vyzvednutí takové objednávky proto není možné v kamenné prodejně.
10. Musím si vytvořit účet, abych mohl/a zadat objednávku na MODIVO Marketplace?
Pro zadání objednávky na MODIVO Marketplace si nemusíte vytvářet účet, ale musíte mít aktivní e-mailovou adresu. Účet usnadňuje zadávání objednávek, jejich prohlížení a sledování stavu zásilek a vracení.
11. Jak mohu zrušit objednávku nebo část objednávky?
Nezaplacená objednávka: Pokud chcete zrušit objednávku od našeho Partnera Marketplace, za kterou jste ještě nezaplatili – nemusíte dělat nic. Nezaplacená objednávka bude po 48 hodinách automaticky zrušena. Zaplacená objednávka: Pokud od zaplacení objednávky u našeho Partnera uplynulo více než 24 hodin a chcete ji zrušit - kontaktujte nás. Pokud stav objednávky umožňuje provést změny, bude tato zrušena.
12. Jak vrátit objednávku zadanou na MODIVO Marketplace?
Partneři MODIVO mají své vlastní zásady vracení zboží. Abychom Vám usnadnili vrácení, každý Partner připravil pokyny k vrácení. Najdete jej na několika místech: - V zásilce (papírová verze). - V e-mailu potvrzujícím odeslání. - Přihlášení uživatelé mohou najít pokyny k vrácení ve svém účtu MODIVO.
13. Mohu vrátit produkty objednané na MODIVO Marketplace v obchodě MODIVO?
Produkty Marketplace nelze vrátit v obchodě. Bezplatné vrácení by mělo být provedeno přímo Partnerovi, který dokončil objednávku, v souladu s jeho Podmínkami vrácení.
14. Mohu použít slevový kód v kombinované objednávce na MODIVO Marketplace?
Slevové kódy a slevové akce dostupné v prodejně MODIVO se vztahují pouze na produkty MODIVO. Na produkty od obchodních Partnerů se slevy nevztahují.
15. Je nutné registrovat vrácení produktů Marketplace na stránce MODIVO?
Chcete-li vrátit produkty z nabídky Marketplace, postupujte podle pokynů pro vrácení přiložených Partnerem k Vaší zásilce.
16. Mohu si vyžádat fakturu za dokončenou zakázku?
V souladu s platnými předpisy nemůže Prodávající vystavit fakturu na již realizovanou objednávku. Fakturu za novou objednávku můžete obdržet následujícími způsoby:
1. Přejděte z košíku do pokladny.
2. V části „Údaje zákazníka“ vyberte možnost „Objednávám jakofirma“.
3. Pod podrobnostmi adresy vyberte možnost „Vystavit fakturu s DPH“.
4. Vyplňte údaje potřebné k vystavení faktury.
17. Vrácení produktů z kategorie Beauty
Právo na odstoupení od smlouvy se neuplatní:
- je-li předmětem služby zboží dodávané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;
- je-li předmětem služby věc, která není prefabrikovaná vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;
- je-li předmětem služby věc, která se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost.