Pravidla pro pořadí prezentace produktů
Internetový obchod je platforma, která v rámci svých funkcí umožňuje Zákazníkům uzavírat smlouvy na dálku s Partnery. Informace o tom, kdo daný produkt prodává, je vždy dostupná na kartě produktu.
Webové stránky Internetového obchodu vhodně umisťují produkty, což znamená, že poskytují konkrétní viditelnost produktům prezentovaných na webových stránkách nebo přikládají konkrétní váhu výsledkům vyhledávání produktů v Internetovém obchodě.
Pravidla pro umisťování produktů závisí na funkčnosti Internetového obchodu používaného Zákazníkem:
I. Úvodní stránka
Na hlavní stránce Internetového obchodu závisí pořadí, ve kterém jsou produkty prezentovány, na aktuálních propagačních a prodejních kampaních. Pořadí zobrazení produktů závisí v rámci kampaně především na aktuální akční nabídce Internetového obchodu.
Bez ohledu na výše uvedené, v rámci slevové akce i mimo dobu platnosti takových akcí používá Internetový obchod „výchozí“ řazení produktů. Výchozí řazení upravuje pořadí, ve kterém jsou nabídky umístěny, s ohledem na preference kupujících. Tyto preference jsou založeny zejména na následujících faktorech: počet návštěv na stránce produktu; dostupnosti velikostí nabídky; trvání nabídky; sezónnost prodeje daného sortimentu.
II. Hlavní vyhledávač
Pro vyhledání daného produktu může Zákazník zadat klíčová slova (jakékoli sousloví nebo jednotlivá slova), na základě kterých se mu zobrazí produkty, jejichž název nebo kategorie jsou klíčovým slovům nejbližší. Zákazník může také vyhledat produkt zadáním indexu (čísla), kterým je každý z prodávaných produktů označen.
Pořadí, ve kterém se produkty zobrazí v důsledku zadání klíčových slov, závisí především na shodě klíčových slov zadaných Zákazníkem. Pokud výše uvedené kritérium splňuje více než jeden produkt, závisí pořadí jejich zobrazení na aktuálních preferencích kupujících, které vycházejí zejména z následujících faktorů: počet návštěv produktové karty; dostupnost nabídky velikostí; doba trvání nabídky; sezónnost prodeje daného sortimentu.
III. Kategorie produktů
Zákazník může vyhledat daný produkt výběrem následujících záložek kategorií produktů dostupných v horní části webového rozhraní Internetového obchodu a poté v rámci podkategorií.
Kromě toho může zákazník filtrovat výsledky vyhledávání v závislosti na konkrétním parametru produktu (např. barva, značka, materiál). Pořadí zobrazení produktů v důsledku stanovení jejich parametrů závisí především na shodě daného produktu se všemi Zákazníkem zvolenými kritérii.
Pokud výše uvedená kritéria splňuje více produktů, závisí pořadí zobrazení na aktuálních preferencích kupujících, které vycházejí zejména z následujících faktorů: počet návštěv produktové karty; dostupnost velikostí nabídky; doba trvání nabídky; sezónnost prodeje daného sortimentu.
IV. Sponzorovaný obsah
Internetový obchod může zobrazovat obsah sponzorovaný daným prodejcem jako součást umístění produktu na domovské stránce, ve výsledcích vyhledávání nebo v kategoriích produktů. Sponzorovaný obsah znamená obsah, který byl zviditelněn v důsledku marketingových aktivit, např. umístěním produktu na začátek produktového seznamu. Sponzorovaný obsah je vždy jasně označen a zobrazuje se na základě parametrů daného vyhledávání.
V. Jiné případy
Bez ohledu na výše uvedená pravidla pro prezentaci produktů:
• Produkty mohou být Zákazníkovi zobrazeny na základě jeho souhlasu ohledně souboru cookies, v souladu s pravidly uvedenými v Politice ochrany osobních údajů a cookies.
• Zákazník má vždy možnost seřadit zobrazení podle cen produktů nebo doby, kdy byl přidán do sortimentu Internetového obchodu.
Webové stránky Internetového obchodu vhodně umisťují produkty, což znamená, že poskytují konkrétní viditelnost produktům prezentovaných na webových stránkách nebo přikládají konkrétní váhu výsledkům vyhledávání produktů v Internetovém obchodě.
Pravidla pro umisťování produktů závisí na funkčnosti Internetového obchodu používaného Zákazníkem:
I. Úvodní stránka
Na hlavní stránce Internetového obchodu závisí pořadí, ve kterém jsou produkty prezentovány, na aktuálních propagačních a prodejních kampaních. Pořadí zobrazení produktů závisí v rámci kampaně především na aktuální akční nabídce Internetového obchodu.
Bez ohledu na výše uvedené, v rámci slevové akce i mimo dobu platnosti takových akcí používá Internetový obchod „výchozí“ řazení produktů. Výchozí řazení upravuje pořadí, ve kterém jsou nabídky umístěny, s ohledem na preference kupujících. Tyto preference jsou založeny zejména na následujících faktorech: počet návštěv na stránce produktu; dostupnosti velikostí nabídky; trvání nabídky; sezónnost prodeje daného sortimentu.
II. Hlavní vyhledávač
Pro vyhledání daného produktu může Zákazník zadat klíčová slova (jakékoli sousloví nebo jednotlivá slova), na základě kterých se mu zobrazí produkty, jejichž název nebo kategorie jsou klíčovým slovům nejbližší. Zákazník může také vyhledat produkt zadáním indexu (čísla), kterým je každý z prodávaných produktů označen.
Pořadí, ve kterém se produkty zobrazí v důsledku zadání klíčových slov, závisí především na shodě klíčových slov zadaných Zákazníkem. Pokud výše uvedené kritérium splňuje více než jeden produkt, závisí pořadí jejich zobrazení na aktuálních preferencích kupujících, které vycházejí zejména z následujících faktorů: počet návštěv produktové karty; dostupnost nabídky velikostí; doba trvání nabídky; sezónnost prodeje daného sortimentu.
III. Kategorie produktů
Zákazník může vyhledat daný produkt výběrem následujících záložek kategorií produktů dostupných v horní části webového rozhraní Internetového obchodu a poté v rámci podkategorií.
Kromě toho může zákazník filtrovat výsledky vyhledávání v závislosti na konkrétním parametru produktu (např. barva, značka, materiál). Pořadí zobrazení produktů v důsledku stanovení jejich parametrů závisí především na shodě daného produktu se všemi Zákazníkem zvolenými kritérii.
Pokud výše uvedená kritéria splňuje více produktů, závisí pořadí zobrazení na aktuálních preferencích kupujících, které vycházejí zejména z následujících faktorů: počet návštěv produktové karty; dostupnost velikostí nabídky; doba trvání nabídky; sezónnost prodeje daného sortimentu.
IV. Sponzorovaný obsah
Internetový obchod může zobrazovat obsah sponzorovaný daným prodejcem jako součást umístění produktu na domovské stránce, ve výsledcích vyhledávání nebo v kategoriích produktů. Sponzorovaný obsah znamená obsah, který byl zviditelněn v důsledku marketingových aktivit, např. umístěním produktu na začátek produktového seznamu. Sponzorovaný obsah je vždy jasně označen a zobrazuje se na základě parametrů daného vyhledávání.
V. Jiné případy
Bez ohledu na výše uvedená pravidla pro prezentaci produktů:
• Produkty mohou být Zákazníkovi zobrazeny na základě jeho souhlasu ohledně souboru cookies, v souladu s pravidly uvedenými v Politice ochrany osobních údajů a cookies.
• Zákazník má vždy možnost seřadit zobrazení podle cen produktů nebo doby, kdy byl přidán do sortimentu Internetového obchodu.